Velkommen til våre hjelpesider

Her finner du en oversikt over alle store og små spørsmål vi pleier å få rundt våre nettsider. Du finner også informasjon om hvordan du setter opp e-postkontoer du har hos oss i diverse apper og programmer. Ta en titt, og ta kontakt med oss om du lurer på noe mer!

Våre mest stilte spørsmål:

Hva inngår i fri support?

Vi er her for deg og vi hjelper deg gjerne skulle det være noe du lurer på. Support defineres som brukerstøtte hvor vi hjelper våre brukere med å løse et behov/problem relatert til tjenesten nettsider. Fri support omfatter også mindre endringer på din nettside ved behov.

Skulle det være behov for support som overstiger gitte tidsrammer vil det bli varslet om dette. Standard prisliste er da gjeldende. Endringer på nettsiden basert på en konsultasjon må kontraktsfestes og vil bli fakturert.

Hvorfor dukker ikke siden min opp i søkeresultatet på Google?

Alle nye nettsider må gjennom en kvalitetssjekk før de rangeres i Google-søk. Dette gjøres for å forhindre at irrelevante og sider fulle med spam rangeres høyt i søket deres. Hvor lang tid dette tar kan variere fra side til side. Google har ikke gått ut med noe estimert tid, men det kan gå fortere dersom det blir generert trafikk inn til siden. Vi anbefaler dermed å dele siden i sosiale medier, lage lenker til samarbeidspartnere og vice versa.

Hva slags avtalevilkår har vi hos dere?

Du kan lese våre til enhver tid gjeldende avtalevilkår her.

 

Dersom du ønsker kopi av avtalen din, har spørsmål angående faktura eller lignende kan du gjerne kontakte oss, så hjelper vi deg!

Hva skjer med nettsiden min når jeg sier opp?

Selv om du har opprettet domenet hos oss eller en annen leverandør kan du selvfølgelig beholde det videre. Domene registreres alltid på organisasjonsnummeret. Selve nettsiden blir slettet ved avtalens utløpsdato.

Spørsmål rundt Mono-nettsider:

Hvor lang tid tar det før nettsiden er klar?

Tiden det tar å lansere din nettside avhenger av hvor raskt du som kunde får sendt inn materialet du ønsker å ha med på nettsiden og hvor rask du er på å gi tilbakemeldinger underveis.

Standard leveringstid på våre pakkeløsninger er ca. 1 mnd.

Hvor kan jeg levere materiell til nettsiden min?

Du kan sende oss materiell til din nettside på post@techspace.no, eller ringe oss på 919 25 014. (tastevalg 2)

Hvorfor står det at e-post er inkludert i pakken, hva har det med nettsiden å gjøre?

Alle pakkene våre inkluderer også e-post(er). Antallet avhenger av hvilken pakke du velger, men du kan alltid kjøpe flere ved behov. E-posten har sammenheng med domenet ditt. Det vil si at om nettadressen din er www.eksempel.no eier du da rettigheten til e-postadressen post@eksempel.no.

Dersom du allerede har e-postkontoer til deg og dine ansatte kan du fortsette å bruke de på samme måte som tidligere. Da beholder du den avtalen du har angående e-post med din nåværende leverandør, eller du kan flytte de over til oss.

Prosesser og tidsfrister:

1. Tidslinje for Bestillingsprosess

Vår bestillingsprosess for nettsider – fra du legger inn bestillingen til nettsiden din lanseres – er beskrevet nedenfor. For at du skal vite nøyaktig hva du kan forvente, har vi lagt ved både våre og dine tidsfrister.

Kontakt oss:
E-post: post@techspace.no
Telefon: +47 919 25 014

2. Gi Informasjon om Nettsiden

  • Som en del av oppstartsfasen vil en av våre konsulenter kontakte deg for å avtale et tidspunkt for en samtale. Alternativt vil vi sende deg en SMS og e-post for å informere deg om at vi ønsker å ta kontakt med deg angående din nye nettside. Du kan avtale tid ved å ringe +47 63 00 19 66.

 

  • For at den nye nettsiden skal gjenspeile din virksomhet, setter vi pris på en kort beskrivelse av hva du driver med og hvilke produkter og tjenester du tilbyr. Vennligst send denne informasjonen til post@techspace.no. Å sende inn materialet så tidlig som mulig er den beste måten å komme raskt i gang på.

 

  • Standard leveringstid for våre pakkeløsninger er én måned, forutsatt at vi mottar all nødvendig informasjon.

 

  • Dersom vi ikke mottar informasjon innen 10 dager, vil vi utarbeide et designforslag basert på tilgjengelig informasjon og det vi vet om prosjektet. Ved prosjektets oppstart vil fakturaer for drift og etablering bli sendt ut.

3. Varsling om Nettsidelink

  • Du vil motta forslag til søkemotoroptimalisert tekst som kan hjelpe deg med å få flere henvendelser. Så snart vi har mottatt dine instruksjoner og informasjon, vil våre designere lage en nettside som samsvarer med dine ønsker. Når designforslaget er klart, vil du motta en e-post med en lenke til nettsiden.

 

  • Sørg for at både tekst og design blir gjennomgått.

4. Lansering av din nettside

Når du har godkjent designet på hjemmesiden, vil den være på nett innen tre virkedager. Som regel går det enda raskere. For at vi skal få hjemmesiden lansert så raskt som mulig, er det viktig at vi får info om domene så tidlig som mulig.
Gratulerer, din bedrift har nå fått en ny hjemmeside!